فناوری

دادگاه استیناف ایالات متحده شکایت علیه TikTok به دلیل مرگ “چالش خاموشی” یک کودک 10 ساله را احیا کرد.

دادگاه استیناف ایالات متحده شکایت علیه TikTok به دلیل مرگ “چالش خاموشی” یک کودک 10 ساله را احیا کرد.

s://www.thehindu .com/theme/images/th-online/1x1_spacer.png” alt=”U.S. دادگاه استیناف شکایت مادر دختر 10 ساله ای از پنسیلوانیا را احیا کرد که در تلاش برای چالش ویروسی که ظاهراً در TikTok دیده بود جان باخت. فایل ” title=”U.S. دادگاه استیناف شکایت مادر دختر 10 ساله ای از پنسیلوانیا را احیا کرد که در تلاش برای چالش ویروسی که ظاهراً در TikTok دیده بود جان باخت. فایل “data-original=”https://www.thehindu.com/theme/images/th-online/1x1_spacer.png” class=”lead-img”/>

دادگاه استیناف ایالات متحده شکایت مادر دختر 10 ساله ای از پنسیلوانیا را احیا کرد که در تلاش برای چالش ویروسی که ظاهراً در TikTok دیده بود جان باخت. فایل
| اعتبار عکس: رویترز

یک دادگاه استیناف ایالات متحده روز سه شنبه (26 اوت 2024) شکایتی را که توسط مادر یک دختر 10 ساله از پنسیلوانیا که در تلاش برای چالش ویروسی که ظاهراً در TikTok که به مردم جرأت می داد تا زمانی که هوشیاری خود را از دست بدهند خفه شوند.

در حالی که قانون فدرال عموماً ناشران آنلاین را از مسئولیت محتوای ارسال شده توسط آن محافظت می کند. دادگاه گفت که ممکن است TikTok به طور بالقوه مسئول تبلیغ محتوا یا استفاده از الگوریتمی برای هدایت آن به کودکان باشد.

همچنین بخوانید: چه کسی سود می برد اگر TikTok در ایالات متحده ممنوع است؟ | توضیح داده شده

“TikTok در مورد محتوای توصیه شده و تبلیغ شده برای کاربران خاص انتخاب می کند و با انجام این کار در سخنرانی شخص اول خود شرکت می کند.” قاضی پتی شوارتز از سومین دادگاه ایالات متحده در فیلادلفیا در نظری که روز سه شنبه (26 اوت) صادر شد نوشت.

وکلای شرکت مادر TikTok، ByteDance، بلافاصله پیام های تلفنی و ایمیلی را برای درخواست اظهار نظر برنگرداندند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا